Προτιμώ την όρθια θέση του σώματος αν και μπορούν να γίνουν επίσης σε καθιστή θέση, με ή χωρίς στήριξη της μέσης.
Shares
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Google+
Δείτε και διαβάστε τη σωστή τεχνική τους εδώ:
Γυμνάζουν τους εμπρόσθιους δελτοειδείς,πιάνοντας λίγο και τις υπόλοιπες μοίρες,κυρίως τις μεσαίες.
Για να αποφασίσετε μόνοι σας, σας προτείνω να διαβάσετε αυτό το άρθρο που περιέχει αποτελέσματα έρευνας και μετρήσεων:
To ζουμί συγκεντρώνεται στα συμπεράσματα, τα οποία και μεταφράζω:
– Oι πιέσεις ώμων που εκτελούντα σε όρθια θέση απαιτούν μεγαλύτερη σταθερoποίηση (λογικό και αναμενόμενο).
– Οι πιέσεις ώμων που εκτελούνται σε όρθια θέση οδηγούν σε μικρότερη μέγιστη επανάληψη (λογικό επίσης αφού τόση ενέργεια διοχετεύεται στη σταθεροποίηση όταν μιλάμε για όρθια θέση).
– Η πλειοψηφία των ασκήσεων με πιέσεις ώμων που απαιτούν μεγαλύτερη σταθεροποίηση ( δηλαδή όρθια θέση και/ή
βαράκια σε σχέση με την καθιστή θέση και/ή μπάρα) έδειξαν μεγαλύτερη νευρομυική δραστηριότητα στους δελτοειδείς.
Ας δούμε τώρα την τεχνική πιέσεων για ώμους με βαράκια σε καθιστή θέση:
Kι επίσης τις  στρατιωτικές πιέσεις ώμων που γίνονται σε όρθια θέση με μπάρα:
Δείτε παρακάτω τον τρόπο που τις έκανε ο Σβαρτσενέγκερ (Arnold presses):
Λόγω της στροφής η άσκηση αυτή δεν είναι κατάλληλη για όσους έχουν θέμα με το στροφικό πέταλο ή την υπακρωμιακή άρθρωση. H άσκηση αυτή εστιάζει καλύτερα στους εμπρόσθιους δελτοειδείς

 

Χρήστος Στρογγύλης

 

Pin It on Pinterest

Shares