Πρόκειται ίσως για την καλύτερη άσκηση για τους ώμους που γυμνάζει παράλληλα το μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας όπως: κοιλιακούς,ραχιαίους,μεσαίο μέρος της  πλάτης,γαστροκνήμιους,τετρακέφαλους,μηριαίους δικέφαλους,γλουτούς,τρικέφαλους και τραπεζοειδείς.
Δείτε εδώ την τεχνική της:
Τα πόδια στο πλάτος των ώμων και η λαβή πρηνής σε ένα πλάτος κάπως μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.
 Οι αγκώνες κοιτάνε προς τα έξω και η μπάρα κοντά στα καλάμια. Οι ώμοι έρχονται πάνω από την μπάρα. Η πλάτη μένει ευθεία.
Σηκώνετε τη μπάρα εκτείνοντας τα γόνατα. Η γωνία της πλάτης παραμένει σταθερή ενώ οι γοφοί βγαίνουν προς τα εμπρός και οι ώμοι ανασηκώνονται. Ανεβάζετε τη μπάρα κρατώντας την πολύ κοντά στο σώμα.
Καθώς η μπάρα φθάνει στο ύψος των γονάτων κινείτε εκρηκτικά γοφούς και γόνατα ακριβώς όπως θα κάνατε για να πηδήξετε.
Χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα ορμή συνεχίζετε να σηκώνετε τη μπάρα μέχρι το υψηλότερο δυνατό σημείο. Η μπάρα πάντα κοντά στο σώμα κι οι ώμοι κοιτάνε προς τα έξω.
Στο υψηλότερο σημείο της μπάρας περνάτε το σώμα σας από κάτω της ενώ παίρνετε την αρχική θέση του squatting.
Στο σημείο αυτό περιστρέφονται και οι αγκώνες γύρω και κάτω από την μπάρα. Εναποθέτετε τη μπάρα στο πρόσθιο μέρος των ώμων κρατώντας κατακόρυφο το μέσο κορμό και κάμπτοντας γόνατα και γοφούς για να απορροφήσουν τη δύναμη που εξασκεί το βάρος.
Χωρίς καμία κίνηση των ποδιών σηκώνετε το βάρος πάνω από το κεφάλι σας καθώς εκπνέετε.
Χαμηλώνετε ελεγχόμενα το βάρος.
Πολύ καλή,πολύ ζουμερή,πολύ αποτελεσματική άσκηση που ουκ ολίγοι την κατατάσσουν στις 4 καλύτερες ασκήσεις που μπορούν να γίνουν με βάρη.
Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!
Χρήστος Στρογγύλης

Pin It on Pinterest

Shares