Τα σπριντ είναι κατά την άποψή μου η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς.

Και λέγοντας σπριντ εννοώ τον τρόπο που τα κάνω εγώ μετά από πολλούς,πολλούς πειραματισμούς. Όχι ότι δεν γίνονται κι αλλιώς! Αλλά θα δείτε άλλα πράγματα σε σχέση με τα μηχανήματα!

Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά εδώ:

Το πρόγραμμα σπριντ που ακολουθώ για να διατηρούμαι σε πλήρη φόρμα!
Iδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης πιστεύω ότι παρουσιάζει η σειρά των άρθρων αυτών πάνω στα σπριντ και καλό θα ήταν να τα ρίξετε μια ματιά:

Σπριντ: Λόγοι για να σπριντάρετε περισσότερο (4)

Η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς θα πρέπει:

– να τους γυμνάζει με έντονο κι αποτελεσματικό τρόπο
– να τους κρατάει υπό τάση για ένα σχετικά μεγάλο διάστημα
– να καίει λίπος κατά τη διάρκεια της και μετά

Δεν υπάρχει καμία άσκηση για τους κοιλιακούς που να συγκρίνεται με τα σπριντ αν συνυπολογίσει κανείς τις ανωτέρω παραμέτρους.

Πραγματικά, νιώστε τι γίνεται όταν σπριντάρετε!

Τι ενεργοποίηση των κοιλιακών γίνεται, και μάλιστα όλων των κοιλιακών και όχι μόνο του ορθού!

Γιατί όσο ωραίος και να είναι ο ορθός κοιλιακός σας, θα χάσει αν η κορνίζα που τον περιβάλλει είναι χάλια.

Κι αυτή η κορνίζα είναι οι λοξοί κοιλιακοί! Αν προσέξτε τους πιο όμορφους κοιλιακούς θα παρατηρήσετε δύο κατακόρυφες “κορυφογραμμές” που διασχίζουν κάθετα τον μέσο κορμό, χωρίζοντας τον ορθό από τους λοξούς κοιλιακούς.

Δεν υπάρχει πραγματικά άλλη άσκηση που να εξασκεί τόσο μεγάλη δύναμη στους κοιλιακούς και να δίνει συνεπώς τέτοιο αναπτυξιακό ερέθισμα!

Πόδια και χέρια εκρήγνυνται σαν πιστόνια. Οι ασύλληπτες δυνάμεις που αναπτύσσονται και στις δύο πλευρές του σώματος το τραβούν και το περιστρέφουν μπρος και πίσω, αριστερά και δεξιά.

Και ο μόνος λόγος που το σώμα μένει όρθιο είναι οι τεράστιες δυνάμεις και πιέσεις που αντιπαραβάλουν τα κοιλιακά τοιχώματα.

Το σύνολο της κοιλιακής κοιλότητας αποδύεται σε μια μνημειώδη προσπάθεια για να σταθεροποιήσει τον κορμό και τα εσωτερικά όργανα. Μιλάμε για μεγάλες δυνάμεις που εφαρμόζονται για μεγάλα διαστήματα!

Αυτά είναι πράγματα που δεν γίνονται ούτε με τα ροκανίσματα σε όλες τους τις παραλλαγές αλλά και ούτε με άλλες εστιασμένες ασκήσεις κοιλιακών.

Όσο δε για το λίπος,τα σπριντ καίνε πολύ! Κατά τη διάρκεια τους άλλα κυρίως μετά.

Μιλάμε για για ένα μεταβολικό καταρράκτη που ενεργοποιεί πολύπλοκες διεργασίες αποκατάστασης του οργανισμού μετά το σοκ των σπριντ.

Το νιώθεις να αρχίζει όταν στο τέλος της προσπάθειας ψάχνεις απεγνωσμένα για λίγο παραπάνω οξυγόνο κι αισθάνεσαι το σώμα σου και ιδιαίτερα τα πόδια σου να καίνε.

Το νιώθεις και λίγο μετά όταν αρχίζουν να σπάνε στην ακτή σου τα πρώτα ορμονικά κύματα.

Τα σπριντ ανάβουν τον διακόπτη των λιπολυτικών ενζύμων και ξεχνούν να τον κλείσουν.

Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει με κανένα είδος εστιασμένης άσκησης!
Και στον τομέα αυτόν τα σπριντ είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης!

Αλλά με λόγια δεν χορταίνει ο άνθρωπος!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης

Pin It on Pinterest

Shares